Klachtenregeling

Zorg voor Kwaliteit streeft ernaar om uitstekende thuiszorgdiensten te leveren aan al onze cliënten. Wij hechten veel waarde aan uw tevredenheid en streven ernaar om eventuele klachten snel en professioneel op te lossen. Hieronder vindt u informatie over hoe u een klacht kunt indienen en hoe wij deze zullen afhandelen.

Klachtenprocedure

Mondelinge Klachten

Cliënten kunnen mondelinge klachten indienen bij Zorg voor Kwaliteit door contact op te nemen met onze klantenservice op het volgende telefoonnummer: [+31(0)629984468]. Onze medewerkers zullen uw klacht serieus nemen en proberen deze direct op te lossen indien mogelijk. Als de klacht niet onmiddellijk kan worden opgelost, zal deze worden doorgegeven aan de relevante afdeling voor verdere afhandeling.

Schriftelijke Klachten

Cliënten kunnen ook schriftelijke klachten indienen bij Zorg voor Kwaliteit. U kunt uw schriftelijke klacht sturen naar:

Zorg voor Kwaliteit
Waldorpstraat 381
2521 CJ ‘s-Gravenhage
Nederland

Of per e-mail naar: info@zvkbv.nl

Wij verzoeken u vriendelijk om uw contactgegevens en een gedetailleerde beschrijving van de klacht te vermelden, zodat wij deze zo snel en effectief mogelijk kunnen afhandelen.

Klachtenafhandeling

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, zullen wij deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen te reageren op uw klacht en u op de hoogte te stellen van de voortgang van de afhandeling. Indien er aanvullende informatie nodig is om uw klacht te onderzoeken, kunnen wij contact met u opnemen.

Ons doel is om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Als u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing, kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris voor verdere bemiddeling.

Klachtenfunctionaris

Onze klachtenfunctionaris is beschikbaar om te helpen bij de afhandeling van klachten die niet naar tevredenheid zijn opgelost. U kunt contact opnemen met onze klachtenfunctionaris via de volgende contactgegevens:

Naam: [Naam van de Klachtenfunctionaris]
Telefoonnummer: [+31(0)629984468]
E-mailadres: info@zvkbv.nl

Externe Klachteninstantie

Indien u na het doorlopen van onze interne klachtenprocedure nog steeds niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, heeft u het recht om contact op te nemen met een externe klachteninstantie, zoals:

Nederlandse Zorgautoriteit (NZa)
Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ)

Contactgegevens

Zorg voor Kwaliteit
Waldorpstraat 381
2521 CJ ‘s-Gravenhage
Nederland
Telefoonnummer: [+31(0)629984468]
E-mailadres: info@zvkbv.nl

Bij Zorg voor Kwaliteit bent u in goede handen.

Neem gerust contact met ons op als u vragen heeft,

Heeft u vragen of wilt u meer weten over onze diensten? Neem dan gerust contact met ons op. Ons vriendelijke team staat klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden.

Contact:

+31(0)629984468

info@zvkbv.nl

Waldorpstraat 381
2521 CJ ‘s-Gravenhage

Vindt ons Via:

Openingstijden:

Maandag t/m Vrijdag : 8:30 tot 17:00